Egoister

Jag blir så förbannad på föräldrar som lämnar sitt/sina barn vind för våg hur som helst
och titt som tätt .. Det är ju barn !!
Vad ska det bli av dessa stackars barn, man vill väl sitt/sina barn det allra bästa,
och gå i första i hand?!!!
Jag skulle  aldrig tänka tanken, att tänka på mig själv före min son Leo!
Sån stark kärlek för mitt barn har jag och tycker alla borde ha det,
Tänk barnens känsla över att bli övergivna, den måste vara hemsk...
Jag är uppväxt utan pappa,visst det va väl tråkigt men med facit i hand
så är det skit samma för jag har väldens bästa mamma som verkligen har levt upp till att vara mamma,
mamma ska ju alltid vara mamma!!

Ta era ansvar och lev upp till att vara föräldrar,för barnens skull.
Mammor som pappor !
Dom som tänker på sig själva är inte ens värda att tänkas på.

Fy stackars alla barn där ute som är föräldrarlösa .. det svider i mitt hjärta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0