Måndag 7 Mars; Blod blod blod blooood...

Har idag varit hos *Barnmorskorna Västermalm* och tagit ut min P-stav ..
och blödde nå så fruktansvärt....
Först ett litet snitt, men kom ej åt staven så hon gjorde snittet lite större ... och min arm blev så varm så varm .. och sköterskan säger oj,oj,oj vad det blöder jag ska trycka lite här så ge dig sig... men icke!!
-oj,oj,oj herregud va det blöder säger hon nästa gång, jag måste hämta hjälp....SHIIIT tänkte jag.
*HALLO ute i korridoren, kan någon komma och hjälpa mig ?? ropa hon!!

Hon kommer in igen och båda säger:- OJ vad det blöder.... jag tittar åt sidan och ser britsen ner blodad och en pöl på golvet,, PANG jag svimmade ner på britsen igen .... Hallo linda mår du bra ?? hörde jag..
Jaa ja ja ingen fara säger jag, haha tänk hur man är.. snabbt upp och skulle där ifrån!! hahahaha

Nu lägger jag på soffan och tycker synd om mig själv, för det gör fördjävligt ont alltså.. ALDRIG MER!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0