Tisdag 18 Januari

God morgon världen!

Har legat hemma sen förra onsdagen, men å andra sidan så börjar jag att känna mig frisk/pigg..
Ligger på sängen och lyssnar lite på Eddie ... Får mig direkt en känsla som säger;
Linda du måste åka till Gävle.. och hälsa på Malin, Eddie, Ronja och lilla Kian ..
Får väl planera in nått på riktigt...  Det va iaf kul att höra din röst Malin.. Saknar dig!

..  ring ring..

syrran ringde precis vi kollade upp biljetter till den 27.. Då kommer hon ner till mig!
Yeeeey vad roligt det kommer bli..
Nu tappade jag helt fokus från omvärlden, börjar genast planera på festligheterna och
tar mig en dusch.

Trevlig dag alla goa och glada




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0