Onsdag 26 januari;

I måndags var det min födelsedag..
Vilket sluta med att min älskling bjöd ut mig på restaurang med god mat gott vin och bästa sällskapet mittemot!!

Sedan gick vi faktiskt vidare, hamna på Clains i gamla stan, där bartenden bjöd på dring och en shots..
Och dessutom sjöng dj´n ja må du leva i micken och alla andra såklart!! hahaha hela puben hyllade och skåla för mig.. lite pinsamt ändå men vi känner ju varann...hahaha Galen kväll..

sen har det handlat om jobb, och har haft så jävla mycket och stressigt att jag bla: inte orkat blogga..
FÖRDJÄVLIG PLANERING !!!
Dessutom lika jävla illa idag!! Jag vill väl oxå sluta i tid JÄMT/varje dag som "alla" andra...

Fyy vad jag retar upp mig!!!  men i morgon blir det bättre!!! (då har vi möte på morgonen)
Folk gnäller att dom har mycket!! jo jo tjena dom är iallafall inne i tid . då tycker jag fan inte man ska gnälla!!

en kvarts rast är verkligen inte ok!!  + 25 minuter över tid...(2dagars övertid)

Helt sjukt!!!!

Kände jag va tvungen att avreagera mg..

MEN i morgon kommer syrran och jag går kort dag =)

Då börjar helgen !! jag längtar.. uppdatering i morgon nu natti natti!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0