Fredag 14 januari: Baskiluskan dansar i mig

Sjukaste sjuklingen någonsin, Igår låg jag med feber kramper och bara yrade !
Nu har jag äntligen lyckas ta mig upp i soffan och fått i mig en kopp te och en fralla.
har inte ätit sen onsdags lunch så dålig är jag..Phuuu fy fan helvete jävla skit vad jobbigt.
Aj , värker i kroppen emellanåt..
Här kommer en gullig kommentar:


Min syster dotter Mira 3 sa till mig:

Moster det är ingen fara, det är BARA baskiluskan

med ett stort leende så säger hon ..: JAG kan laga dig, det kan jag faktiskt !

Och så springer hon och hämtar akutväskan ...


Jag lägger bloggen på Standby tills jag blitt frisk..











Kommentarer
Postat av: Barbro gustavsson

stackare hur du ser ut..krya på dej...kram mamma...

2011-01-14 @ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0