Paj kastning hit och dit !




Yes! Har hämtat mina kläder!!!! Så JÄVLA SKÖÖÖNT!  Ännu skönare var det att SLIPPA se HON den dära!

Vad är problemet ? ...
VEM är det som har problem? ...

Att skylla över sitt eget beteende och kasta massa skit på andra är inte okej, för att sedan spela den duktiga rollen ..
Jag är verkligen inte FELFRI och kommer aldrig att bli det! 

MEN NU ÄR GRÄNSEN NÅDD PÅ DENNA JÄVLA PAJ KASTNING !
Jag är den jag är och kommer alltid att vara, till skillnad från dom som lever nån slags "fantasi värld" eller till och med "på hittad värld"  Att tro sig vara nån man egentligen INTE är ...

Kom ihåg: INGEN människa är felfri !





           







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0