Sover borta

Sitter med ett glas vin nyss "hem" kommen från jobbet,  framför mig väntar en tung helg 7,30-22.00 både lör +sö =( phuuu.

Just därför sover jag borta inatt hos en jobbarkompis, Nice sällskap!
Båda sitter framför en varsin dator med cigg och vin. hahahahahahah sist jag sov här råkade jag "kasta" hennes nya dator i golvet...Oooops =) men som tur va så hade hon garanti då den va sprillans ny med plast på ...

Lyssnar på grym musik och ska rota i hennes gaderob, ifall det finns nått jag kan ha =)  Wiie här kan man snacka snygga kläder!!!!

Jag njuter just ikväll men saknar min älskling!  =( "ledsen"


Nu ska de ROTAS ... ha det gott !

Kraaaam på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0