Surt sa räven !

Åter igen ?? Kluven ! Tyresö ? FAN FAN FAN så jävla drygt, vi ångrar att vi har sagt ja,  till dom tre månaderna, nu ska jag säga till henne att vi har hittat nytt boende närmare mitt jobb och med billigare hyra!
Få se vad hon säger , antingen förstår hon oss eller så blir hon sur, men inget kontrakt är skrivet så jag har egentligen lust att bara skita i det.....

Men så kan man ju inte göra, man är ju vuxen nu, men om hon då kunde svara i sin jävla telefon.....
Grrrrrr ja blir tokig!!!!


Dessutom fick jag 1200 böter på t-banan hem från en grattis klippning hos Bobby..
FAN FAN FAN FA N. men ja e fin i håret iaf...



ska jag vidare på människan som har lght i tyresö... Vi hörs senare !

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0