Komplicerat life..

Jobbigt läge just för tillfälle,.. I morgon kommer Lulle och Elin hem från sjukan med sin nyfödda son, (som dom fick igår)

OCH då kan inte vi bo i deras lägenhet =/  ... såååååå vad fan ska man göra ...

Men tack gode gud att man har vänner runt om sig =) som ställer upp.. ! 

Nu ska jag kasta mig på min madrass som ja släpar runt på, och sussa för klockan ringer 0530..Dax att göra sig redo till jobbet ! 

Allt är just nu så komlicerat, Bara en massa strul.. men tur jag och älsklingen har varandra. Det gör en X-tra peppad samtidigt som vi båda närmar oss en varsin kollaps ... sammanbrott ..

Jag säger bara:

                                       FUCK JILLY !!  Goooo to the hell !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0