"Tycker inte om tjejer"

Anledningen till att jag har få tjejkompisar är den....

Att dom snackar skit om varandra, och dessutom till varandra! Visst sen är ju inte alla lika men är man ett "tjejgäng" som umgås så är det svårt att undgå "skitsnack" .. sen 'är det inte säker att det är riktig dyga som snackas, det kan ju vara sån "avundsjuk skitsnack" om ni förstår.. Illa men ändå inte illa!

Kan inte komma med nått konkret just nu men fick mig en tanke på allt som säkert sägs runt om mig!... För varför skulle man snacka skit bara om andra och inte om mig.. Logiskt tänkande... Eller så är det för att jag ,just jag är så förbannat bra! =)

Majoriteten av alla flickor "tjejgäng" är ren falskhet! Det kallar jag inte vänskap.! Kanske nån annan gör det,vad vet ja´...


Natti Natti sov gott alla bra vänner, Ni vet själv vilka ni är !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0