Ser ljust ut!

Ett tag trodde jag det såg mörkt ut för mig,men det visar ig kunna bli rätt.. jag menar RÄTT SKA VARA RÄTT! det borde väl alla tycka .. förrutom vissa såklart! dom som tillhör en annan sorts folk!!!


Men det känns såååå jävla skönt att ha dom på våran sida!.. Varför ska folk tjäna på andras bekostnad elle vad fan man ska kalla dessa jävla tattare, snyltare,svikare, tjuvar , lögnare ja jag kan tyvärr inte komma på några bra ord för dessa människor,MEN jag skulle vilja kunna säga ett gott ord och kunna förstå en människa.. men men men men icke icke..


nu fick jag rensa mitt huvud ,det kändes väldigt skönt, för varför ska dom HA DET BRA ! dom som minst förtjänar det!

Blir såååååå jävla arg när jag tänker på det,,,... dax att stänga tankarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0