Hemma <3

Äntligen hemma efter en halv jobbig da´på jobbet! Har idag haft med mig en praktikant =/ phuuu en kille från Eritrea som knappt förstod vad jag sa, samtidigt som han visste allt (NOT) .. Efter 2 timmar hade vi köpt kaffe på Q8/OK.
Och han tog en klunk... åååå såååå bara spruta det kaffe ur han mun...!! Shit vad jag hoppade till =) det var en väldigt rolig situation,men stackars han vad han lär ha skämts.=(

Mooohahahhaahaha !!!!!

Han hade sprutlackerat hela framrutan och instrument brädan... HAhahaha kan faktiskt inte sluta garva ..



Sedan dök det upp små roliga händelser under hela dagen =)  Skulle kunna kalla dagen för mer skada än nytta..


Soffan ropar mitt namn!   Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0