Hammarby- Malmö (1-0)

guldlektaren23.jpgJag var där.. LIVE ! =) Matchen började 17.00


Jag och jonas bestämmde oss för att kila i väg på fotboll ..(då va klockan 16.20) Såååå vi sprang i stort sätt till t-banan som tog hos till globen och sedan sprang vi mot stadion... Det va värt allt flås vi fick upp.kan jag lova,, första halvlek var Bajen totalt värdelös, men kom in i andra halvlek och kämpade.. Vilket TRYCK på läktaren..=) Mmmm I like that...Nu ska jag koppla av i ett bad för att invänta Filip & Fredrik..Å tina upp..
Jag e såååå glad för mitt LIV..det känns lite som en dröm som jag ska sova vidare på inatt---<---<--@

God natt & fortsatt trevlig söndagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0