Efter en lyckad kväll...

 

Då det blev alldeles för lite sprit igår,. så deckade jag av rejält, (pang,bom).. Hmm sånt tycker jag inte om, för då har man ju missat dom roliga timmarna innan kvällen tar slut=) Men Men igår vart det min tur! Innan jag decka så va vi (jag,jonas,hansson,lulle,skytten,olle och chukli) på ett ställe,, jaaa det heter faktiskt så...:Ett ställe! (så tokigt) vi drack och dansade..Skit skoj ! Lulle kom dock ej in..(För full)  =/  Hemgång: 03.30 !

Så idag kom bivärkningarna:

Huvudvärk som aldrig förr, stinker tydligen sprit i käften, ja! kan det bli bättre ?

Dax att vänta in pizzan,godiset och läsken.sedan blir det robinsson för hela kvällen..JiHuuu..

Bättre lycka nästa gång !                         Bye - Bye


Så idag mår man som man förtjänar..(inte bra med andra ord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0