Bekräftelse på jobb!

Tjo ho !

En bra dag men väldigt seg startad.. Tog mig ett bad och började genast deppa igen,.. Men så fick jag ett roligt samtal...

Ring Ring... Ring Ring... ! ! !

Jag kollade nummret å tänkte : SHIT -08 de e stockholm ! Kärp dig nu linda!

Hej det är Linda! (svarade ja)

-Hej det är Cajsa Zetterberg.. bla,,bla,,bla

Och så fick jag en bekräftelse på jobbet! Jag börjar redan i slutet på maj....Oooolala ! =)

Sååååå nu är jag SKITA GLA´  Ska till och med sticka ner till centrum för att möta upp min kille som plötsigt blev ,
min ÄLSKADE BÄSTA sambo man kan ha...ÅÅ Tänk han har JA !!
iaf, ska jag möta han & Hansson för att gå på systemet och inköpa en FLARRA vin till kvällen..
Så nu lär jag...- Ta av mig min pyjamas , kasta på mig båda skorna...Traa la laaa lala la laa la...

Have a god evening! Pöss Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0