Tåg mot----> Falun

SJ Startsida Behöver du hjälp?

Stockholm C - Falun C


Japp, på fredag efter jobbet tänker jag dra och göra falunsgator...

Planer inför helgen:
*Träffa mamma
*Träffa Hästen <rida>
*Träffa Syrran m, familj
*Träffa "Pillus" m familj
*Träffa Vänner
-Dricka vin (falukalaset)
-Kolla på hopp-tävling,Camillas zaza ska hoppa,< hoppas Ellen&skit fia är där,>
-åka förbi Blge---->Malin !
Ojj oj oj, allt ska jag hinna,dessutom har jag lite som ska göras..:
*Inte glömma posten
*Inte glömma regnkläder+lite andra kläder som jag saknar!
Hmm undra vad jag nu har glömt som dyker upp...jaja det får räcka så länge...

Nu ska jag lägga mig å läsa Klick !                    Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0