Ensam med Jonas !

ÅÅÅÅ inte illa ment Hansson...
Men ikväll njuter jag av att vara ensam ,bara jag & jonas =)
Vi ska vara ensamma i typ 2 veckor ! SNACKA OM ENSAM TID !

Va på jobbet idag,började kl sju..(Phuuu) Klockan 10 fick jag reda på att jag skulle på förflyttnings kurs 12,30--
ok tänkte jag gud så skönt =) men men men.. Kursen slutade HALV FEM !! (Phuu igen)

Något positivt va iaf när jag kom tillbaka till lokalen för att ta lunch.... så va hela personalrummet dukat med långbord och tända ljus.. Hmm vad ska nu hända tänkte jag.. Men det visar sig att Mica omsorg skulle bjuda sin personal på lunch.. Ha Ha Ha kunde inte ha blitt bättre, jag som inte hade med någon lunch =) såå himla rätt tajmat !

Lunchen bestod av :
Potatis, lax,sallad och en romsås.. < AS gott >

Efterätt:
Kaffe , jordgubbar & glass

Verkligen en lyckad lunch =)     Ibland är väl livet för härligt !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0