En vän som försvann!

Jag trodde jag hade en vän,.. men hon började ljuga.. hon trodde nog att jag var blåst och inte fatta! men att plusa 1+1 ... är inte svårt!  (kanske för henne)
Men nu i efterhand så inser jag att hon ljög för att "rädda" sig själv och sin kille. ...

Nu har dom flytt från stan, hemlig adress...Och jag skiter i hennes fucking kille, Han är inte värd ett skit!..

Han är infiltratör och lurade dit sin vän på 3,5år... Såå jävla taskigt gjort!

Frågan jag undrar är om hon är med på det?? Hon valde ju oxå att sticka från stan!??


Hon va min käraste vän,haft mkt roligt ihop... Saknar henne enormt mycket! ,, Hade velat sett hennes baby växa upp...men önskar henne all lycka..(förrutom hennes kille)

Tänk så livet kan förändras =/ 




Kommentarer
Postat av: ellenproppellenhedlund (:

Vänner kommer, vänner går, sviker och ger glädje,skratt och tårar, sura och glada.



Men som tur är att vissa alltid stannar kvar, och aldrig sviker eller lämnar en ! (:

2009-06-02 @ 20:45:00
URL: http://eehja.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0