Bortskämd;)

Min älskade sambo (jonas) skämmer bort mig till MAX!! Han lagar mat så den finns på bordet när jag kommer från jobbet, jag får allt jag vill ha... det måste ju betyda att han ÄLSKAR MIG !


jaja jag menar ju absolut inte att klaga...jag vill bara SKRYTA över att jag /VI har det så fruktansvärt BRA... SJUKT BRA !

Att just vi passade så sjukt bra ihop ? 8 ,, 8 år börjar närma sig, och vi har ett helt underbart förhållande!!!! Jag har inte nån kompis som har ett sånt förhållande som mig.... Det VET jag,, för Vi pratar om allt, vilket inte  andra gör,men dom vill gärna tro att dom pratar om allt o vet allt.. för det VET jag...
( kan ibland vara jobbigt ,
när man måste låtsas ovetande inför vänner,
fast man egentligen vet hur det ligger till ,,  på riktigt !!)


 jag e bara såååååååååååååååå

LYCKLIG !!! <3  Jag älskar min Jonas Melander Just Bara MIN Melander !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0