Träff med en vän!


Igår åkte jag in till city för en latte med Jessika! En gammal bekant/familjemedlem ..(14-år sedan)
Då va jag väldigt väldigt liiiiten känns det som
..

Jag mötte upp henne på sin mamma´s salong, satt där en timma,sedan åkte vi mot ett fik för att  snacka skit,,...

Vi åkte till SOLSTUGAN,.. det va riktigt SOFT där,en känsla av thailand ;)
This place!

Det va bara sååå kul att träffa henne igen, vi pratade om allt som om det va ett år sen vi sågs !
Till helgen ska jag på riktigt ta mig ut och få rida. Jag läängtar,.. ska bli så spännande! 
Och inte minst att få känna lukten utav hästar och även få komma dom nära och till o med pyssla och dona.
.(som när ja va aktiv =/ )

                           fortsättning följer ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0