Shoppat idag!

Hej!

Idag kom lönen vilket betyder shopping för min del =) men det tycker inte min älskling, då han vet att jag bränner mina pengar DIREKT ja får dom.... hehehehe!

Idag handlade jag lite till kropp & själ sedan hittade jag en väska och så hann jag med Gina !
Herregud vilket hysteriiiiii! alla rev & slet i kläderna så man fick typ sitta på knä och kolla kläder från golvet...
Shit helt galet! Men det fick bli två tunikor och ett par nya leggings..
Sen köpte vi en tröja och byxa till min Kära! (EN RIKTIG HUNK ) men det va han innan oxå! <3
Och så avslutade vi med en matbit på stureplan..

Nej nu får det vara nog ska lägga mig och kolla på MOTSTÅND ! Hoppas filmen är bra..


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0