Film myyys !

Tjoho!

idag har jag varit på jobbet som vanligt,.. och kommer hem och är astrött som vanligt! La mig på soffan o decka av 45 min,. sen blev det en powerwalk och basket med min älskling!!
Sedan bar det av till filmbutiken... Jag har fått GODIS;CHIPS OCH LÄSK =) .. mmm så snart ska vi mysa framför filmen : cocaine cowboys.. Håller tummarna för att den är bra!

I morgon är jag ledig, såååå jJÄVLA skönt!
och i morgon kommer Linda på besök..
på lördag ska jag ha tjänste bil ( skööönt värre )
På tisdag kommer camilla,emil och svärfar,, JIHUUUU stannar till torsdag..
sååå då väntar SHOPPING =) Ja längtar !


Duschen ropar nu mitt namn,.. men efter regn kommer solsken.!

Tevlig kväll på er! (för det ska ja ha) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0